MELYEK AZOK AZ ÉTELEK, AMIK MÉG A SÜTEMÉNYTŐL IS JOBBAN HÍZLALNAK?

MELYEK AZOK AZ ÉTELEK, AMIK MÉG A SÜTEMÉNYTŐL IS JOBBAN HÍZLALNAK? 🧐

Unod már, hogy NEM eheted meg azt, amit akarsz? Ugye te sem akarsz meghízni? Szeretnél megoldást?

A kalóriabevitel meghatározó lehet, ha fogyni szeretnénk. Persze nem csak ezt a szempontot kell ilyenkor figyelembe venni. Ha fogyni szeretnénk, akkor napi energia felhasználásunktól valamivel kevesebbet érdemes bevinni, és türelmesnek kell lennünk. Arra viszont vigyázz, hogy ha nagyon lecsökkented a kalóriabevitelt, mert azonnal akarod az eredményt, akkor a szervezet úgy fog reagálni, hogy lelassít, és takarékos üzemmódra kapcsol. Ezzel a fogyásod sebességét is lelassítod.

Legyünk konkrétak: ha 2500 kalória a napi energiafelhasználásod, akkor egy 300 kalóriával érdemes csökkentened az étkezéseidet! Ez a tápanyag visszafogás nem fog megterhelni, és folyamatos súly vesztést tudsz produkálni. E mellet ugye azért érdemes figyelni az ételek minőségére és egy kis sport sem árt hozzá! Na de nézzük, hogy melyek azok az ételek, amik a nyári diétádban odafigyelést vagy teljes elhagyást igényelnek a magas kalóriatartalmuknak köszönhetően!?

A tejcsokoládé és a fehér csoki: 100 g / 550 kcal. Sajnos az értékes kakaótartalma kevés, viszont a szervezetünk számára kevésbé értékes cukor tartalma kiemelkedő. Ez a finomság pillanatnyi örömöt ad, és növeli az éhségérzetünket. Teljesen kerülendő!

Szalonna: 100 g / 902 kcal. Ugyan a ketogén diéta kiváló alapja, de ha sokat fogyasztunk belőle, akkor a magas kalóriatartalma miatt fogyni nem fogunk tőle. Jelentős mértékletességgel fogyasszuk. A növényi olajok és zsírok: 100 g / 900 kcal. Bár a szervezet számára egészségesek, mégis, ha mértéktelenül használod, hátráltatni fognak a diétádban. Mértékletesen fogyasszuk!

Magvak: 100 g / 700 – 500 kcal között mozognak. Isteni finomak és kiváló nassolni valók, azért el lehet szállni velük a bevitt mennyiséget tekintve. Mértékletesen fogyasszuk!

Majonéz: 100 g / 560 kcal. A jó öreg mártások és szószok vagy a tartármártás alapja. Ez sajnos tiltó listás! Aszalt gyümölcsök: 100 g / 600 kcal is lehet. Sajnos ezeket az édes ízorgiákat, hogy még ütősebbek legyenek még cukorszirupban is megforgatják. Ráadásul mivel picik ezért fér bőven a gyomorba. Tiltó listás a diétában!

Cukor :100 g / 400 kcal: A magas kalória tartalma mellet vércukor emelő hatása van, ami hosszú távon diabéteszhez vezet, rövid távon éhségérzetet okoz, ami újabb kalória bevitelre ösztönöz! Tiltó listás!

Persze ide lehetne felsorolni még számtalan más ételt, hiszen ezek gyakran megtalálhatóak a „modernnek” nevezett táplálkozási kultúránkban.

Ha szeretnénk egész évben jó formában maradni, akkor érdemes odafigyelni

a bevitt kalória mennyiségre az ételeink minőségére az étkezéseink számára és idejére a mikrotápanyag, azaz vitamin és ásványianyag szükségletünkre a folyadék bevitelre az alvási időre a mozgásra

Amikor ezek a pontok rendben és egyensúlyban vannak, akkor a testünk is rendben lesz! Az étkezésed akkor lesz hatékony, ha az te rád van szabva. Írj rám, és segítek benne, hogy ezt finomra csiszoljuk.

Addig nézd meg a receptjeimet az oldalamon, és próbáld ki valamelyiket http://gladiatorfood.hu/receptek/category/osszes-recept

Az ételek újragondolva! Rami